ХОЕ чи ХОЕК?

Виявляється, окремі споживачі електричної енергії ще не зовсім розібралися чим відрізняється ХОЕ від ХОЕК.
Нагадаємо, що з 01.01.2019 року відбувся розподіл АТ «Херсонобленерго» на дві компанії: з розподілу електричної енергії - оператор системи розподілу АТ «Херсонобленерго» та з постачання електричної енергії – постачальник ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія».
Оператор системи розподілу (АТ «Херсонобленерго») здійснює виключно функції розподілу електричної енергії, в тому числі прийом показів лічильників, встановлення та технічне обслуговування приладів обліку, облік електричної енергії, формування рахунку за розподіл (якщо юридичний споживач обрав схему самостійної оплати за розподіл в ОСР), модернізація, технічне обслуговування електромереж.
В «Особистому кабінеті» на офіційному сайті оператора системи розподілу є можливість споживачам замовити широкий спектр онлайн-послуг: від послуги зміни власника (переоформлення особового рахунку) до приєднання нових споживачів до електромереж оператора системи розподілу.
Телефон кол-центра – 0552-48-06-20, 0-800-500-629.
Постачальник ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» (далі ТОВ «ХОЕК») надає послугу з електропостачання споживачам. Також здійснює фактично продаж електричної енергії, визначає суму до сплати та формує рахунки на оплату спожитої електричної енергії, в тому числі розподілу для юридичних споживачів, що купують енергію у Постачальника за вільними цінами та обрали оплату за розподіл через постачальника). Відповідно, кошти за спожиту електричну енергію за період з 1 січня 2019 року споживачі сплачують на рахунок нового постачальника.
ТОВ «ХОЕК» здійснює в онлайн режимі видачу акту звіряння, відомості нарахувань та оплат помісячно за електроенергію, тощо.
Телефон кол-центра – 0552-316-333.